Segítség

Kedves Vásárlónk!

Köszöntünk a www.mismio.hu webáruházában!

Ha kérdésed van, vagy segítségre van szükséged, hívj minket:

Márk: +36 20 330 0425

Katalin: +36 70 638 8180

Vagy írj nekünk az alábbi e-mail címre: ugyfelszolgalat@mismio.hu

Az Áru visszaszolgáltatása 

Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, köteles az  Árut haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni,  illetve az Eladónak vagy az Eladó által az Áru átvételére meghatalmazott személynek átadni. A  visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó az Árut a határidő lejárta előtt elküldi. 

Az Áru visszaszolgáltatásával kapcsolatos közvetlen költségek viselése 

A fogyasztó viseli az Áru visszaküldésének közvetlen költségét. Az Árut az Eladó címére kell  visszaküldeni. Ha a fogyasztó a teljesítés megkezdését követően felmondja az üzlethelyiségen kívül  vagy távollévők között kötött – szolgáltatás nyújtásra vonatkozó – szerződést, köteles a felmondás  vállalkozással való közlése időpontjáig teljesített szolgáltatással arányos díjat a vállalkozás számára  megfizetni. A fogyasztó által arányosan fizetendő összeget a szerződésben megállapított  ellenszolgáltatás adóval növelt teljes összege alapján kell megállapítani. Ha a fogyasztó bizonyítja, hogy  az ily módon megállapított teljes összeg túlzottan magas, az arányos összeget a szerződés  megszűnésének időpontjáig teljesített szolgáltatások piaci értéke alapján kell kiszámítani. Kérjük vegye  figyelembe, hogy utánvéttel vagy portósan visszaküldött Árut nem áll módunkban átvenni. 

Amennyiben élni kíván elállással kapcsolatos jogával: Ön felelős azért, hogy a terméket kifogástalan állapotban őrizze meg. Nem használhatja, de természetesen, óvatosan megvizsgálhatja. Amennyiben az áruk megsérültek, cégünk jogosult kompenzációt kérni az áruk értékvesztésének ellentételezéseként. Amennyiben az áruk az Ön hanyagságából elvesznek, Ön elveszíti elállással kapcsolatos jogát.

Hibás árucikk

Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt a Szolgáltató díjmentesen kicseréli. A sérült árucikket a Vásárló a kiszállító futár jelenlétében felvett jegyzőkönyvvel tudja igazolni. Kérjük minden esetben ellenőrízze csomagját a futártól történő átvételkor, és amennyiben sérült árucikkre bukkan a futár jelenlétében vegyen fel egy jegyzőkönyvet.
Amennyiben a cserére nincs mód, a vásárló választása szerint árengedményt kaphat, elállhat a vásárlástól vagy egy hasonló árkategóriában lévő termékre kérheti a cseréjét a Szolgáltatótól. Műszaki cikkek esetén, lehetősége van a hibás árucikk javításának kérésére is.