Kedves Vásárlónk!
Köszöntünk a www.mismio.hu webáruházában!
Ha kérdésed van, vagy segítségre van szükséged, hívj minket:
Márk: +36 20 330 0425
Katalin: +36 70 638 8180
Vagy írj nekünk az alábbi e-mail címre: ugyfelszolgalat@mismio.hu
Az Áru visszaszolgáltatása
Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, köteles az Árut haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve az Eladónak vagy az Eladó által az Áru átvételére meghatalmazott személynek átadni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó az Árut a határidő lejárta előtt elküldi.
Az Áru visszaszolgáltatásával kapcsolatos közvetlen költségek viselése
A fogyasztó viseli az Áru visszaküldésének közvetlen költségét. Az Árut az Eladó címére kell visszaküldeni. Ha a fogyasztó a teljesítés megkezdését követően felmondja az üzlethelyiségen kívül vagy távollévők között kötött – szolgáltatás nyújtásra vonatkozó – szerződést, köteles a felmondás vállalkozással való közlése időpontjáig teljesített szolgáltatással arányos díjat a vállalkozás számára megfizetni. A fogyasztó által arányosan fizetendő összeget a szerződésben megállapított ellenszolgáltatás adóval növelt teljes összege alapján kell megállapítani. Ha a fogyasztó bizonyítja, hogy az ily módon megállapított teljes összeg túlzottan magas, az arányos összeget a szerződés megszűnésének időpontjáig teljesített szolgáltatások piaci értéke alapján kell kiszámítani. Kérjük vegye figyelembe, hogy utánvéttel vagy portósan visszaküldött Árut nem áll módunkban átvenni.
Amennyiben élni kíván elállással kapcsolatos jogával: Ön felelős azért, hogy a terméket kifogástalan állapotban őrizze meg. Nem használhatja, de természetesen, óvatosan megvizsgálhatja. Amennyiben az áruk megsérültek, cégünk jogosult kompenzációt kérni az áruk értékvesztésének ellentételezéseként. Amennyiben az áruk az Ön hanyagságából elvesznek, Ön elveszíti elállással kapcsolatos jogát.
Hibás árucikk
Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt a Szolgáltató díjmentesen kicseréli. A sérült árucikket a Vásárló a kiszállító futár jelenlétében felvett jegyzőkönyvvel tudja igazolni. Kérjük minden esetben ellenőrízze csomagját a futártól történő átvételkor, és amennyiben sérült árucikkre bukkan a futár jelenlétében vegyen fel egy jegyzőkönyvet.
Amennyiben a cserére nincs mód, a vásárló választása szerint árengedményt kaphat, elállhat a vásárlástól vagy egy hasonló árkategóriában lévő termékre kérheti a cseréjét a Szolgáltatótól. Műszaki cikkek esetén, lehetősége van a hibás árucikk javításának kérésére is.